Alior Bank zmienia bankowość prywatną przy pomocy aplikacji IBM MobileFirst dla iOS

150x110

Alior Bank zmienia bankowość prywatną przy pomocy aplikacji IBM MobileFirst dla iOS

Wiodący polski bank umożliwi doradcom korzystanie ze spersonalizowanych zaleceń dla klientów prosto z iPada.

Warszawa, 18 września 2015 r. – Alior Bank ogłosił dzisiaj podpisanie umowy z firmą IBM na wprowadzenie w Polsce nowych rozwiązań IBM MobileFirst na iOS z zakresu bankowości mobilnej, które zmienią i usprawnią sposób komunikacji i interakcji z klientami. Dzięki tej współpracy i przy użyciu aplikacji na iPada, Alior Bank zapewni swoim klientom bardziej dynamiczną i uproszczoną obsługę w oparciu o szybką i dostępną przez całą dobę aplikację mobilną.

Alior Bank będzie pierwszym bankiem w Polsce, korzystającym z aplikacji IBM MobileFirst na iOS. W efekcie wdrożenia tego unikalnego rozwiązania, pracownicy Banku uzyskają bezpieczny wgląd w dane klientów na iPadzie, aby jeszcze lepiej dopasowywać oferty i spersonalizować propozycje produktów bankowych. W ten sposób Alior Bank umocni się na pozycji lidera rynku w zakresie innowacyjności, ułatwiając swoim doradcom dostęp do informacji i zasobów firmy - bez względu na to, kiedy i gdzie będą chcieli pracować z klientem.

Dzięki współpracy z IBM i Apple możemy zaoferować klientom private banking unikalne doradztwo, co pozwoli nam wzmocnić dotychczasowe relacje i spersonalizować ofertę, dopasowując ją do indywidualnych preferencji i planów finansowych klientów” - powiedział Andrzej Rosłaniec, Dyrektor Departamentu Private Banking w Alior Banku.

Alior Bank wdroży aplikację IBM MobileFirst for iOS Trusted Advice, która dzięki wykorzystaniu analityki umożliwi doradcom Banku wgląd w portfolio klienta i zarządzanie nim w łatwy i przejrzysty sposób. Przy pomocy funkcji dostępnych w ramach aplikacji, klient będzie mógł zapoznać się z ofertą Banku nie tylko w biurze obsługi klienta, ale również w dowolnym miejscu – w siedzibie własnej firmy, domu czy kawiarni. Aplikacja pozwoli także doradcom na przygotowanie rekomendacji i „zderzenie ich” z modelami przewidującymi zachowania rynków, a w końcu na przeprowadzenie zdalnej, transakcji finansowej.

 „IBM i Apple przygotowały narzędzia ułatwiające działanie firm z sektora bankowości  i finansów. Współpracując z Alior Bankiem, widzimy potencjał zmiany w organizacji pracy biura obsługi klienta. Aplikacja IBM na iPada umożliwi pracownikom Alior Banku zdobycie kompletnej wiedzy na temat oferty, a następnie pozwoli w atrakcyjny sposób zaprezentować ją klientowi” - powiedział Maciej Jakubowski, associate partner, IBM. „Z usług Alior Banku korzysta coraz więcej osób, a w odpowiedzi na ich zmieniające się oczekiwania wdrażamy rozwiązania przyspieszające rozwój nowych usług – tak, aby klienci znajdowali w ofercie Banku satysfakcjonujące ich produkty finansowe”.

Stworzona specjalnie na iPada i iPhone’a, aplikacja IBM MobileFirst dla iOS jest połączona z najważniejszymi procesami i bazami danych firmy, a jednocześnie dostarczana przy zachowaniu zasad poufności firmowych danych. Aplikację można łatwo dopasować do potrzeb dowolnej organizacji, zarządzać nią i uaktualniać poprzez systemy chmurowe IBM.

Projekt wdrożenia bankowej aplikacji prowadzony we współpracy z IBM i Apple powstał w Alior Innovation Lab - jednostce skoncentrowanej na badaniach i rozwoju pomysłów, które pozwalają nam dostarczać klientom nowatorskie usługi finansowe i szybciej przekształcać idee w rozwiązania oferowane klientom” - powiedział Tomasz Motyl, Chief Innovation Officer w Alior Banku.


dostarczył infoWire.pl